Shocking news II - Reisverslag uit Boliden, Zweden van Hein Raat - WaarBenJij.nu Shocking news II - Reisverslag uit Boliden, Zweden van Hein Raat - WaarBenJij.nu

Shocking news II

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

25 Januari 2009 | Zweden, Boliden

Excuses voor de korte onderbreking, maar hier een korte, maar leuke update!

Internet is wel een makkelijk medium om de boodschap snel de lucht in te jagen. Dus bij deze, alvast excuses voor het niet persoonlijk mededelen.
Het heeft even geduurd, en het was ook niet geheel de bedoeling, maar nu ben ik er erg blij mee. Op een gegeven moment is de tijd daar en is dit de juiste volgende stap. Ook zie ik het steeds meer in mijn omgeving. Vrienden, oud huisgenoten, alle beginnen eraan. Het zweedse klimaat is uiterst aangenaam, en niet te vergelijken met de nederlandse regelgeving. Raar maar waar. Al met al heb ik geen idee hoe het gaat bevallen. Nog even wachten, time will tell...

Tja, daar staan jullie, beste weblog lezers, met open mond van te kijken. Haha, ik houd van shockeren!! De naam en kleur is bekend en er mag geraden worden!! Degene die het dichtst in de buurt zit krijgt een verrassing. Ik hoor het wel...

  • 25 Januari 2009 - 17:09

    Marjolein:

    Raadsels, I love it!!

    En ik raad.....
    ... een auto!!!

    (of hadden jullie die wel al? shit, vergeten...)

    Ik raad nog wel ff verder, wordt vervolgd..

    Liefs marjolein

  • 25 Januari 2009 - 17:45

    Pieter Dgraaf:

    tjaaa.. moeijlijkk.. een hond!

  • 26 Januari 2009 - 09:43

    Mirjam:

    hoelang (maanden) wachten ....;)? nou ja ik denk anders dat ik het wel zal zien voor ik het raad over 3 wkn ....

    zijn er nog hotel tips voor in stockholm van de een of ander?

  • 26 Januari 2009 - 15:37

    Jolien:

    JA hoor!! BABIES natuurlijk!

    Onbevlekt ontvangen welteverstaan want er moet nog wel getrouwd worden ;)

  • 26 Januari 2009 - 16:14

    Stef:

    Een ikea bankstel! zonder beschrijving!

  • 28 Januari 2009 - 10:47

    Marloes:

    o my god. zijn jullie in verwachting? maar dan vind ik het een beetje raar dat je schrijft dat de kleur al bekend is... whahahahaha :')

    ik vind dit niet leuk >:(

    vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel vertel

    NU

  • 28 Januari 2009 - 10:53

    Marloes:

    ik weet het lekker al :P

  • 28 Januari 2009 - 10:54

    Marloes:

    hahahaha die smileys zijn leuk :*

  • 29 Januari 2009 - 11:31

    Maud:

    Kleur? Blauw of roze?
    Nee, ik verwacht toch meer een nieuwe auto...
    Liefs,
    Maud

  • 29 Januari 2009 - 12:46

    Stef:

    Gaan ze sneller dan die ouwe?

  • 06 Februari 2009 - 18:41

    Ria:

    21 januari vertrok ik bij jullie en dit nieuws dateert van 25 januari! Bij mijn suggestie betrek ik even al mijn waarnemingen tijdens mijn logeerpartij bij jullie! En: ik aas op de verrassing! Natuurlijk!

    !. Ik zie het steeds meer in mijn omgeving: babies denk ik.
    2. Zweeds klimaat is uiterst aangenaam: dat slaat op het aangename ouderschapsverlof ook voor de PAPA's.
    3.Geen idee hoe het gaat BEVALLEN. Is dit laatste woord niet de belangrijkste trigger?

    Ik lunchte met Pieter vandaag, maar die repte nergens over. WANNEER KRIJG IK TE HOREN WIE WELKE VERRASSING KRIJGT????????

    Het zal toch niet waar zijn........Leuk!!!!!!!!!

    Liefs van Ria

  • 07 Februari 2009 - 19:08

    Ria:

    Degene, die het dichtst in de buurt zit krijgt een verrasssing: ik heb natuurlijk als een Sherlock Holmes mijn naspeuringen gedaan. Het begint met een "R" en dit geeft de kleur aan. Het vervoer begint met een "s". Ben ik er nu????? Hein, jij houdt van shockeren en ik houd van het cashen van verrassingen!!!!! en NU? Wat is er shockerends aan als je er al zoveel van in huis hebt, weliswaar niet allemaal in dezelfde kleur???????

    Liefs van Ria en een heel fijn weekend met Pieter en Lorraine.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Boliden

Mijn eerste reis

Ik ben Hein....

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2010

Winter

12 November 2009

Ikea

18 Oktober 2009

Twee weken Jordanie

27 Augustus 2009

Semester!

27 Juli 2009

Veldwerk
Hein

Ik ben Hein....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 91132

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: