Shocking news - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Hein Raat - WaarBenJij.nu Shocking news - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Hein Raat - WaarBenJij.nu

Shocking news

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

20 November 2008 | Nepal, Pokhara

Even snel een berichtje uit de Himalaya!

Tussen de Annapurnas en andere hoge bergen heb ik Maartje gevraagd om met me te TR***EN. Ja inclusief knieen en glimmer... Wie had dit ooit gedacht, whahahaha....

Laat de reacties maar komen...

• 20 November 2008 - 12:48

Yvo:

WAHAATTTT!!!
    Cool man! He, van harte gefeliciteerd. Een betere plek kan natuurlijk ook niet.
    Geniet er maar flink van!!!!
    Saluti, Yvo

• 20 November 2008 - 13:27

Petra:

SUPER!!! gefeliciteerd! wat romantisch!!!

• 20 November 2008 - 16:54

Marjolein:

Wat geweldig!!!! GEFELICITEERD!!!
    liefs marjolein

• 21 November 2008 - 08:56

Pieterdegraaf:

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

wat goed:) gefeliciteerd!

ben benieuwd naar de verhalen weer..

tot snel!!

• 21 November 2008 - 09:22

Peti:

Jeetje Hein JIJ DURFT!!!!!
    Maar een heel goed idee!!heel veel geluk gewenst!!en Hein, vroeger moest ik niets van trouwen hebben, maar nu bevalt t me uitstekend!!En weer een leuk feestje in het vooruitzicht!!weer tussen de Anapurna's???Ik kom er voor over, veel liefs voor de aanstaande bruid!!!peti

• 21 November 2008 - 10:57

Steven:

GEFELICITEEEEERD!!!!

Te gek man...

Spreek je snel weer...

• 21 November 2008 - 20:21

Ria:

Lieve Maartje en Hein,

Supercool: voor meerdere uitleg vatbaar!
    Nu ben ik wel heel benieuwd naar de knieen en de glimmer! Half januari in Zweden een voorproefje?

Geweldige en lieve stap!

• 21 November 2008 - 21:53

Mariamonica:

Ben erg benieuwd naar het antwoord!

• 21 November 2008 - 23:29

Jolien:

op je knieen om te vragen of maartje met je wil treinen? je kunt natuurlijk overdrijven he... oh wacht, je bedoelt natuurlijk traumen als in samen dromen, aha. oh nee, je bedoelt toch niet treuren? das ook niet gezellig. of wilde je gewoon samen gaan trimmen? trappen? treffen? trillen?! trotten? trinken? trekken? trampen? trucken?!! TRIPPPEN??? maar om nou te zeggen dat dat zo'n shocking news is... :-P

• 22 November 2008 - 00:44

Bjinse:

Ja maar...

Wat was het antwoord? ;)

• 22 November 2008 - 12:38

Marjan En Jan Peter:

Hallo Maartje en Hein

Dat is nu eens een aanzoek op hoog niveau, van harte gefeliciteerd. We zullen het glas op jullie toekomst heffen en verheugen ons om jullie binnenkort persoonlijk te feliciteren. Groetjes

Marjan en Jan Peter

• 22 November 2008 - 15:46

Marloes:

van harte gefeliciteerd lieverds. fantastisch. de liefde vieren :) dat is prachtig. ja hein, dat is leuk ;) haha
    schat, waanzinnig. we gaan er vanavond een (of twee of drie of...) op je en jullie drinken. proost. tot heel snel. veel liefs,
    michael en marloes

• 23 November 2008 - 15:10

Alejandra:

WAAAAAAAAAAAAAAAAUW wat onwijs cool zeg, wat een mooie plek om Maartje zo'n belangrijke vraag te stellen! Hartelijk gefeleciteerd! geloof dat we even moeten babbelen, want het moet niet zo zijn dat jullie en wij in dezelfde maand onze bruiloften plannen :-)

• 24 November 2008 - 13:55

Maud:

Whaaaaaa!
    Super, van harte!
    Veel plezier nog jullie laatste week daar!
    Liefs,
    Maud

• 24 November 2008 - 17:35

Roel:

Wow! Mooi man, heeft ze ook al antwoord gegeven?

• 25 November 2008 - 07:17

Bram:

Supercool Hein!
    Veel plezier nog in Nepal, en gefeliciteerd met je verjaardag!!

• 25 November 2008 - 13:45

Roos En Stef,:

Heintje!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En natuurlijk nogmaals met het grote nieuws!

Groetjes van ons.

• 26 November 2008 - 19:00

Frederike:

Wow wow wow wat leuk. Kom ik toevallig op jouw site lees ik dit. Wat fantastisch, gefeliciteerd. Terwijl Tiemen en Charlotte in de Himalaya op huwelijksreis zijn vraag jij Maartje, wat leuk.

gefeliciteerd!!

Frederike

• 26 November 2008 - 19:56

Joep En Julia:

Heee wat gaaf Hein!
    Superleuk, ik neem aan dat je JA gezegd hebt Maartje.
    We zijn benieuwd waar en wanneer het heugdelijke evenement plaats zal vinden. We kijken er nu al naar uit.

Groetjes,
    Joep, Julia & Stijn

• 27 November 2008 - 16:09

Intwin:

Hein en Maartje,

Wat een superstunt, gefeliciteerd! Geweldig om dit in de Himalaya te doen! Nu hebben wij alleen herinneringen aan jullie in de Himalaya dus dit is in stijl. Toevallig hoorde ik Edwin laatst iets zeggen over weer een trekking in Nepal....Geniet nog van Azië,

groeten Edwin en Inti

• 29 November 2008 - 09:39

Demis:

gefeliciteerd. je dacht natuurlijk : hoe krijg ik iedereen naar zweden toe?