Nederland - Reisverslag uit Boliden, Zweden van Hein Raat - WaarBenJij.nu Nederland - Reisverslag uit Boliden, Zweden van Hein Raat - WaarBenJij.nu

Nederland

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein

30 Oktober 2008 | Zweden, Boliden

Na negen maanden Scandinavie, was het tijd voor drie keer een bezoekje Nederland. Niet geheel geplandt, maar wel met voornamelijk leuke dingen.

Het eerste weekend stond in het teken van de pensionering van Maartjes vader. Dit werd gecombineerd met een ballonvlucht boven Utrecht. Super tof, om je eigen stadje vanuit de lucht te zien. Alles is herkenbaar en de wind bepaald de richting. Een zachte landing in een weiland tussen de hollandse koeien maakt het compleet.
Prachtig weer en tal van terrasjes maakt het leven in het hoge noorden niet makkelijker...

Het tweede weekend was de begravenis van mijn oma. Hier kijk ik met een tevreden gevoel op terug. Het is goed zo!

Tot slot een weekend dat in het teken stond van het huwelijk tussen Mirjam en Stuart. Mirjam is een van mijn oude veldwerkpartners en de afspraak is maanden geleden gemaakt. In het pittoreske Weesp werd gezoend, alwaar we naar de drie-master liepen. Een super mooie boot, voorzien van tap en bbq. Eenmaal op het IJsselmeer werden de zeilen gehezen en zeilde we richting Amsterdam. Opnieuw heerlijk weer met een langzaam zakkende, rode zon. Ook was het leuk om weer wat oude bekenden te zien!

Tja, toch lastig. Lekker weer, volle terrasjes, betaalbaar bier, bitterballen, mijn eigen stadje Utrecht, vrienden, familie....
Gelukkig gaan we morgen een maand naar Nepal!! Whoahahaha...

Zon op: 07:18
Zon onder: 15:22

• 30 Oktober 2008 - 20:17

Pieterdegraaf:

woooaaaa veel plezier, doe voorzichtig! heb zin je te zien weer. liefde,pieter

• 31 Oktober 2008 - 21:19

Jolien:

hee mijn huis staat op de foto! had t ff gezegd, dan konden we zwaaien!
    veel plezier in Nepal.

• 03 November 2008 - 08:40

Steven:

Geniet ervan!

Lekker vakantie...
    Ben jaloers, en hoop jullie snel weer te zien..

Groetjes vanuit hier!

• 18 November 2008 - 20:04

Mirjam:

hey had wel een berichtje vanuit Nepal verwacht... ;) alles goed? alles goed hier in de VS
    grtjs